Frequently Asked Question

“Signing Error. Please try again” - Error Message κατά την διαδικασία ψηφιακής υπογραφής
Last Updated 4 months ago

α. έλεγχος ότι βάζει τα σωστά στοιχεία (password και OTP).

β. δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το ίδιο OTP δύο φορές.

γ. αν λαμβάνει ο χρήστης το OTP στο υπηρεσιακό email, αυτό έχει ισχύ για 15 λεπτά και για μία προσπάθεια. Αν το OTP είναι σε κινητό (Google Authenticator), ισχύει αυτό που βλέπει ο χρήστης στην εφαρμογή.

δ. αν έχει βάλει οκτώ (8) φορές λάθος password ή OTP, o λογαριασμός κλειδώνει. Να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή που τον ταυτοποίησε (δηλ. τον ΔΨΠ) για να τον ξεκλειδώσει.

ε. αν πληκτρολογεί τα σωστά στοιχεία και δεν υπογράφει, επικοινωνία με το 2nd Level Support με το username του χρήστη και την ημερομηνία/ώρα για περεταίρω έλεγχο του προβλήματος.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!