Frequently Asked Question

11. Στο τελευταίο βήμα της έκδοσης πιστοποιητικού, ενώ πληκτρολογώ σωστά username και password όταν επιλέγω έκδοση πιστοποιητικού εμφανίζει σφάλμα ότι δεν εισάγω σωστά username/password.
Last Updated 8 days ago

Εάν ο χρήστης έχει επιλέξει τρόπο αποστολής OTP μέσω τηλεφώνου και λαμβάνει το σφάλμα: ActivateSuccess=false ((0X90020130)-Failed to logon to CoSign. Verify that the user name and password are correct.), ενδέχεται να μην χρησιμοποιεί τον επαληθευτή Google και να έχει κάποιον άλλον (π.χ. freeOTP της Microsoft ή οποιονδήποτε άλλο). Να βεβαιωθεί ότι ο χρήστης χρησιμοποιεί υποχρεωτικά τον επαληθευτή Google και ότι έχει σκανάρει και χρησιμοποιεί το OTP, που του ήρθε με το τελευταίο email που έχει λάβει. Επίσης να αφαιρέσει όλα τα παλαιότερα OTP τα οποία έχει σαρώσει προς διευκόλυνσή του.

Εάν ο χρήστης έχει επιλέξει τρόπο αποστολής OTP μέσω της υπηρεσιακής του email διεύθυνσης και λαμβάνει το σφάλμα: ActivateSuccess=false ((0X90020130)-Failed to logon to CoSign. Verify that the user name and password are correct.), ενδέχεται να συμπληρώνει λάθος OTP, στο τελευταίο στάδιο της έκδοσης ΨΠ κατά την αποδοχή όρων. Παρακαλούμε όπως επιβεβαιώσετε ότι ο δικαιούχος συμπληρώνει το OTP που λαμβάνει στο υπηρεσιακό του email και αν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε όπως μας επισυνάψετε ένα screenshot του σφάλματος και μία χρονοσήμανση του mail με το OTP που έλαβε ο δικαιούχος.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!