Frequently Asked Question

Στο τελευταίο βήμα της έκδοσης πιστοποιητικού ενώ πληκτρολογώ σωστά username και password όταν επιλέγω έκδοση πιστοποιητικού εμφανίζει σφάλμα ότι δεν εισάγω σωστά username/password.
Τελευταία Ενημέρωση πριν 5 ημέρες

Εάν ο χρήστης έχει επιλέξει τρόπο αποστολής OTP μέσω τηλεφώνου και λαμβάνει το σφάλμα, ActivateSuccess=false ((0X90020130)-Failed to logon to CoSign. Verify that the user name and password are correct.), ενδέχεται να μην χρησιμοποιεί τον επαληθευτή Google και να έχει κάποιον άλλον (πχ freeOTP της Microsoft ή οποιονδήποτε άλλο). Να βεβαιωθεί ότι ο χρήστης χρησιμοποιεί υποχρεωτικά τον επαληθευτή Google και ότι έχει σκανάρει και χρησιμοποιεί το OTP που του ήρθε με το τελευταίο email που έχει λάβει. Επίσης να αφαιρέσει όλα τα παλαιότερα OTP τα οποία έχει σαρώσει προς διευκόλυνσή του.

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!