Frequently Asked Question

Ο χρήστης δεν μπορεί να συνδεθεί στην εφαρμογή
Τελευταία Ενημέρωση πριν 7 μήνες

  •  Έλεγχος ότι πληκτρολογεί το σωστό URL https://sign.mindigital-shde.gr
  •  Πληκτρολογεί τα σωστά στοιχεία? Username και password της ψηφιακής υπογραφής?
  •  Αν το password που βάζει είναι λάθος και δεν το θυμάται, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή που τον ταυτοποίησε (δηλ. τον ΔΨΠ) για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να προχωρήσει σε επανέκδοση.
  • Αν δεν απαντά η σελίδα (https://sign.mindigital-shde.gr), επικοινωνία με το 2nd Level Support για έλεγχο του προβλήματος.

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!