Frequently Asked Question

Δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή και να υπογράψω ψηφιακά.
Τελευταία Ενημέρωση πριν 11 μήνες

1. Βεβαιωθείτε πως έχετε πληκτρολογήσει το σωστό URL (https://sign.mindigital-shde.gr)

2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία (Username και password της ψηφιακής υπογραφής)

3. Αν έχετε εισάγει (8) φορές λανθασμένο password, o λογαριασμός σας έχει κλειδώσει. Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΔΨΠ για να τον ξεκλειδώσει.

4. Αν το password που εισάγετε είναι λανθασμένο και δεν είναι δυνατόν να θυμηθείτε το σωστό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον ΔΨΠ για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία έκδοσης νέου.

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!