Frequently Asked Question

Δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή και να υπογράψω ψηφιακά.
Τελευταία Ενημέρωση πριν ένα χρόνο

1. Βεβαιωθείτε πως έχετε πληκτρολογήσει το σωστό URL https://webapp.mindigital-shde.gr/login ή της αγγλικής έκδοσης (https://sign.mindigital-shde.gr)

2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία (Username και password της ψηφιακής υπογραφής)

3. Αν έχετε εισάγει (8) φορές λανθασμένο password, o λογαριασμός σας έχει κλειδώσει. Μετά από μερικά λεπτά (5 λεπτά) ξεκλειδώνει αυτόματα.

4. Αν το password που εισάγετε είναι λανθασμένο και δεν είναι δυνατόν να θυμηθείτε το σωστό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον Δ.Ψ.Π. για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία έκδοσης νέου.

Οι ψηφιακές υπογραφές των δικαιούχων, οι οποίοι δεν ανανέωσαν το Ψηφιακό τους Πιστοποιητικό ως τις 31/12/2023, έχουν λήξει και ως εκ τούτου δεν μπορούν να εισέλθουν στην εφαρμογή Websign ή να υπογράψουν έγγραφο μέσω του τοπικού τους ΣΗΔΕ.

Υπάρχει η δυνατότητα να δοθεί εκ νέου Ψηφιακό Πιστοποιητικό μέσω της διαδικασίας αρχικής έκδοσης. Τα νέα πιστοποιητικά που θα εκδοθούν θα έχουν ημερομηνία λήξης την 31/12/2026. Για τον σκοπό αυτό παρακαλούμε όπως επικοινωνήστε με τον αρμόδιο Διαχειριστή Ψηφιακών Πιστοποιητικών του φορέα σας.

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!