ΚΣΗΔΕ-ΕΔ ( Επόπτες, ΔΨΠ, ΔΣΗΔΕ )
Λίστα συχνών ερωτήσεων σχετικά με την Εφαρμογή Διαχείρισης Κεντιρκού ΣΗΔΕ, που αφορύν χρήστες με διαχειριστικό ρόλο στην εφαρμογή (Επόπτες, ΔΨΠ, ΔΣΗΔΕ).
Συχνές Ερωτήσεις
- (ΑΕ) Αναζήτηση φορέων
- (ΑΕ) Πώς μπορώ να δω τα αρχεία καταγραφής του συστήματος;
- (ΑΕ) Πώς μπορώ να δω τα διάφορα στατιστικά στοιχεία της εφαρμογής;
- (ΔΨΠ & ΑΕ) Δυσλειτουργία λειτουργικότητας αλλαγής στοιχείων από τον δικαιούχο.
- (ΔΨΠ) Επαναποστολή τελευταίου email της διαδικασίας έκδοσης Ψ.Π.
- (ΔΨΠ) Πώς μπορώ να εκδώσω ψηφιακό πιστοποιητικό σε Στέλεχος ΕΛ.ΑΣ / Πυροσβεστικού-Λιμενικού Σώματος και των Ενόπλων Δυνάμεων με υπηρεσιακή ταυτότητα;
- (ΔΨΠ) Πώς μπορώ να προωθήσω το αίτημα ενός δικαιούχου στο 2ο επίπεδο υποστήριξης (Γραφείο Αρωγής);
- (ΔΨΠ) Πώς ξεκλειδώνω το λογαριασμό ενός δικαιούχου Ψ.Π.;
- (ΔΨΠ) Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω αν το αρχείο ταυτότητας δικαιούχου δεν επιβεβαιώνει τα στοιχεία ενός υπαλλήλου;
- (ΔΨΠ, ΑΕ) Πώς μπορώ να δω τους δικαιούχους για τους οποίους έχει γίνει ανάκληση ΨΠ και επανέκδοση;
- (ΕΠOΠΤΗΣ) Τι είναι οι εικονικοί φορείς;
- (ΕΠΟΠΤΗΣ & ΑΕ) Πώς μπορώ να τροποποιήσω/αντικαταστήσω τον ΔΨΠ, ΔΣΗΔΕ, ΕΠΟΠΤΗ ενός φορέα;
- (ΕΠΟΠΤΗΣ) Πως μπορώ να δώσω σε φορέα τη δυνατότητα ταυτοποίησης δικαιούχου μέσω του μητρώου ταυτοτήτων ΕΛ.ΑΣ / Πυροσβεστικού-Λιμενικού Σώματος;
- (ΕΠΟΠΤΗΣ) Πώς μπορώ να ορίσω τον εαυτό μου ΔΨΠ/ΔΣΗΔΕ;
- Κατά την είσοδό μου στην εφαρμογή δεν έλαβα κωδικό μιας χρήσης (OTP)
- Ξέχασα τους κωδικούς μου
- Πώς μπορώ να απευθυνθώ στο Γραφείο Αρωγής (HelpDesk);
- (ΔΨΠ) Από ποιόν λαμβάνω ενημερωτικό email, ώστε να προβώ σε εκκίνηση της διαδικασίας ανανέωσης;