Frequently Asked Question
1. Το mail αποστέλλεται στην διεύθυνση του προσωπικού υπηρεσιακού email του δικαιούχου.
2. Να ελέγξει αν το mail έχει πάει σε spam/junk folder.
3. Εαν δεν είναι και σε spam/junk folder θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον ΔΨΠ για να γίνει προσθήκη του domain στο whitelist. Μόνο η Αρχή Εγγραφής (ΑΕ) έχει την δυνατότητα να προσδιορίσει τα αποδεκτά domains των emails των χρηστών.
4. Ο ΔΨΠ κάνει επαναποστολή του email αίτησης έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού. Για να γίνει η επαναποστολή του email κατάστασης, πρέπει ο αρμόδιος ΔΨΠ να πλοηγηθεί στην καρτέλα του εκάστοτε δικαιούχου ΨΠ και να πατήσει το εικονίδιο με το καμπανάκι.