ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ
Συχνές Ερωτήσεις
- (Αφορά τον Δ.Ψ.Π.) Επαναποστολή τελευταίου email της διαδικασίας έκδοσης Ψ.Π.
- Αδυναμία ταυτοποίησης στοιχείων Αστυνομίας - Taxisnet (κατά την έκδοση ΨΠ).
- Αίτημα αλλαγής στοιχείων - Δεν συμφωνώ με τα στοιχεία ταυτοποίησης μου όπως εμφανίζονται
- Αν αλλάξω κινητό και έχω επιλέξει OTP μέσω κινητού τηλεφώνου;
- Ενώ έχω τον ρόλο του ΔΨΠ, κατά την έκδοση νέου πιστοποιητικού (για εμένα τον ίδιο), η πλατφόρμα μου εμφανίζει το ακόλουθο μήνυμα: "Δεν έχετε δικαίωμα για αυτή την ενέργεια" Πώς εκδίδω ΨΠ για τον εαυτό μου;
- Έχω χάσει / Δεν έλαβα ποτέ το email για τη διαδικασία έκδοσης Ψ.Π.
- Μπορώ να εκδώσω Ψηφιακό Πιστοποιητικό χωρίς να διαθέτω προσωπικό υπηρεσιακό email;
- Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό της Ψηφιακής μου Υπογραφής ;
- Αποτυχία έκδοσης πιστοποιητικού (/ActivateSign): ActivateSuccess=false (FileData is obligatory) και δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία.
- Γίνεται αλλαγή αριθμού δελτίου ταυτότητας σε ψηφιακό πιστοποιητικό;
- Η ταυτοποίηση του χρήστη στο σύστημα της Αστυνομίας απέτυχε! - Πώς ταυτοποιείται χρήστης με υπηρεσιακό / ειδικού τύπου δελτίο ταυτότητας; (Αστυνομία - Σώματα Ασφαλείας)
- Λήξη θητείας
- Μπορεί να εκδοθεί Ψηφιακό Πιστοποιητικό σε δικαιούχο ο οποίος δεν έχει Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας αλλά διαβατήριο εξωτερικού ή κάρτα ευρωπαίου πολίτη;
- Ποιό είναι το το μέγιστο επιτρεπτό μήκος χαρακτήρων ονόματος χρήστη Ψηφιακού Πιστοποιητικού;
- Πώς μπορεί ο χρήστης να αλλάξει μέθοδο λήψης OTP;
- Πώς μπορώ να αποδεσμέυσω ένα Ψηφιακό Πιστοποιητικό για έναν δικαιούχο, εφόσον έχει προηγηθεί ανάκληση Ψηφιακού Πιστοποιητικού;
- Τι κάνω αν λαμβάνω το μήνυμα : "Η προθεσμία αποδοχής της αίτησης έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού έχει λήξει";
- Τι σημαίνει το μήνυμα: "Η εξωτερική διαδικτυακή υπηρεσία δεν απάντησε" / "Ο ΑΦΜ δεν αντιστοιχεί σε δημόσιο υπάλληλο" κατά την αναζήτηση στο σύστημα της Απογραφής;
- Τι σημαίνει το μήνυμα: "Σφάλμα κατά την επικοινωνία με την εξωτερική διαδικτυακή υπηρεσία" κατά την αναζήτηση στο σύστημα της Απογραφής;
- Τι σημαίνει το μήνυμα: "Σφάλμα κατά την ολοκλήρωση έκδοσης Ψ.Π.. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά. (failed to activate Error at ActivateCoSignUser , failed to create CSR, user revoked)";
- Τι σημαίνει το μήνυμα: "Το πεδίο afm δεν είναι έγκυρος Αριθμός Φορολογικού Μητρώου" κατά την αναζήτηση στο σύστημα της Απογραφής;
- Υπάλληλοι μη εγγεγραμμένοι στην απογραφή
- Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος ισχύος του εγκεκριμένου ψηφιακού πιστοποιητικού ή παύει να ισχύει μόνο με την ανάκληση του;