ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ


Συχνές Ερωτήσεις

  1. (Αφορά τον Δ.Ψ.Π.) Επαναποστολή τελευταίου email της διαδικασίας έκδοσης Ψ.Π.  
  2. Αδυναμία ταυτοποίησης στοιχείων Αστυνομίας - Taxisnet (κατά την έκδοση ΨΠ).  
  3. Αίτημα αλλαγής στοιχείων - Δεν συμφωνώ με τα στοιχεία ταυτοποίησης μου όπως εμφανίζονται  
  4. Αν αλλάξω κινητό και έχω επιλέξει OTP μέσω κινητού τηλεφώνου;  
  5. Ενώ έχω τον ρόλο του ΔΨΠ, κατά την έκδοση νέου πιστοποιητικού (για εμένα τον ίδιο), η πλατφόρμα μου εμφανίζει το ακόλουθο μήνυμα: "Δεν έχετε δικαίωμα για αυτή την ενέργεια" Πώς εκδίδω ΨΠ για τον εαυτό μου;  
  6. Έχω χάσει / Δεν έλαβα ποτέ το email για τη διαδικασία έκδοσης Ψ.Π.  
  7. Μπορώ να εκδώσω Ψηφιακό Πιστοποιητικό χωρίς να διαθέτω προσωπικό υπηρεσιακό email;  
  8. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό της Ψηφιακής μου Υπογραφής ;  
  9. Αποτυχία έκδοσης πιστοποιητικού (/ActivateSign): ActivateSuccess=false (FileData is obligatory) και δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία.  
  10. Γίνεται αλλαγή αριθμού δελτίου ταυτότητας σε ψηφιακό πιστοποιητικό;  
  11. Η ταυτοποίηση του χρήστη στο σύστημα της Αστυνομίας απέτυχε! - Πώς ταυτοποιείται χρήστης με υπηρεσιακό / ειδικού τύπου δελτίο ταυτότητας; (Αστυνομία - Σώματα Ασφαλείας)  
  12. Λήξη θητείας  
  13. Μπορεί να εκδοθεί Ψηφιακό Πιστοποιητικό σε δικαιούχο ο οποίος δεν έχει Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας αλλά διαβατήριο εξωτερικού ή κάρτα ευρωπαίου πολίτη;  
  14. Ποιό είναι το το μέγιστο επιτρεπτό μήκος χαρακτήρων ονόματος χρήστη Ψηφιακού Πιστοποιητικού;  
  15. Πώς μπορεί ο χρήστης να αλλάξει μέθοδο λήψης OTP;  
  16. Πώς μπορώ να αποδεσμέυσω ένα Ψηφιακό Πιστοποιητικό για έναν δικαιούχο, εφόσον έχει προηγηθεί ανάκληση Ψηφιακού Πιστοποιητικού;  
  17. Τι κάνω αν λαμβάνω το μήνυμα : "Η προθεσμία αποδοχής της αίτησης έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού έχει λήξει";  
  18. Τι σημαίνει το μήνυμα: "Η εξωτερική διαδικτυακή υπηρεσία δεν απάντησε" / "Ο ΑΦΜ δεν αντιστοιχεί σε δημόσιο υπάλληλο" κατά την αναζήτηση στο σύστημα της Απογραφής;  
  19. Τι σημαίνει το μήνυμα: "Σφάλμα κατά την επικοινωνία με την εξωτερική διαδικτυακή υπηρεσία" κατά την αναζήτηση στο σύστημα της Απογραφής;  
  20. Τι σημαίνει το μήνυμα: "Σφάλμα κατά την ολοκλήρωση έκδοσης Ψ.Π.. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά. (failed to activate Error at ActivateCoSignUser , failed to create CSR, user revoked)";  
  21. Τι σημαίνει το μήνυμα: "Το πεδίο afm δεν είναι έγκυρος Αριθμός Φορολογικού Μητρώου" κατά την αναζήτηση στο σύστημα της Απογραφής;  
  22. Υπάλληλοι μη εγγεγραμμένοι στην απογραφή  
  23. Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος ισχύος του εγκεκριμένου ψηφιακού πιστοποιητικού ή παύει να ισχύει μόνο με την ανάκληση του;  

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!