Frequently Asked Question

“Your account has been locked due to number failed login attempts. Contact your administrator for assistance” - Τι είναι αυτό το μήνυμα;
Τελευταία Ενημέρωση πριν ένα χρόνο

  •  Αν βάλει οκτώ (8) φορές λάθος password, o λογαριασμός κλειδώνει. Να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή που τον ταυτοποίησε (δηλ. τον ΔΨΠ) για να τον ξεκλειδώσει.
  •  Αν το password που βάζει είναι λάθος και δεν το θυμάται, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον ΔΨΠ για να γίνει ανάκληση του πιστοποιητικού και να ξεκινήσει διαδικασία επανέκδοσης.

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!